דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
תפריט נגישות
תפריט שפות
רכבת ישראל
  • מטיילים עם הרכבת

פיצוי בגין איחור / ביטול רכבת / סגירת מקטע מסילה

רכבת ישראל עושה הכל בכדי להביא אתכם ליעד בזמן הנקוב בלוח הזמנים.
יחד עם זאת, לעיתים מתרחשות תקלות הגורמות לעיכובים בתנועת הרכבות.
במידה והרכבת איחרה ליעדכם החל מחצי שעה ומעלה הנכם זכאים לפיצוי*.

פיצוי בגין איחור של חצי שעה ומעלה
במקרה של איחור העולה על 30 דקות מהמועד המתוכנן שנקבע בלוח הזמנים הינכם זכאים לקבלת כרטיס נסיעה חינם בקו בו נסעתם.

פיצוי בגין איחור של שעה ומעלה
במקרה של איחור העולה על 60 דקות מהמועד המתוכנן שנקבע בלוח הזמנים, הינכם זכאים לקבלת 2 כרטיסי נסיעה חינם בקו בו נסעתם.

פיצוי בגין סגירת מקטע מסילה
תשתית המסילה זקוקה לתחזוקה שוטפת, אשר לעיתים מחייבת סגירה זמנית של מקטע מסילה. אם אתם מחזיקים בכרטיס גמיש 30 או גמיש 7 ונסיעתכם נמנעה עקב סגירה זמנית של מקטע מסילה, ייתכן והינם זכאים להארכת תקופת השימוש בכרטיס.


תוקף כרטיס הפיצוי
תוקף כרטיס הנסיעה הניתן כפיצוי בגין איחור רכבת אינו מוגבל בזמן וניתן לעשות בו שימוש בכל עת.

הגבלת אחריות
הפיצוי בגין איחורי רכבות נוסעים הינו סופי, ממצה ובלעדי לסילוק תביעות שעניינן איחורים בתנועת הרכבות.

*הוראות נוהל (משרד התחבורה) מס' 01.02.01 'פיצוי בגין איחור'.

קבלת כרטיסי הפיצוי
לרשותך עומדות שתי דרכים לקבלת כרטיסי הפיצוי:

  1. פניה למנהל התחנה והצגת כרטיס הנסיעה המקורי. במידה והינך זכאי לכך, כרטיסי הפיצוי יינתנו במקום. ניתן לפנות אל מנהל התחנה לקבלת הפיצוי עד 14 יום ממועד הנסיעה.
  2. באמצעות טופס מקוון ייעודי:

    לתשומת לב: במידה ויהיה צורך בביצוע בירורים נוספים, קבלת כרטיסי הפיצוי עשויה להתעכב.
     

ביטול רכבת

במקרה של ביטול רכבת באפשרותך להמתין לרכבת הבאה ובתום הנסיעה לקבל פיצוי בגין איחור כמפורט מעלה.

אם בחרתם שלא להמתין לרכבת הבאה, תוכלו לקבל החזר של דמי הנסיעה בעבור כרטיס הנסיעה שנוצל.

תפריט פעולות